avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • Sprzęt CUBE LTD comp - SPRZEDANY

Volvo Powerade Maraton MTB - Murowana Goślina

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 26.04.2014 | Komentarze 2

Rano jak wstałem i zobaczyłem za oknem że jest mokro to czułem że na maratonie będzie błocko...
Na dworcu porażka,pociąg jak miał wystartować okazało się że nie może i wysiadka... po dwudziestu minutach podstawili nowy.
W Murowanej króciutka rozgrzewka i ustawienie się w sektorze... za plecami awantura z miniowcami bo ustawili się w sektorze i nowi na Mega nie mogą się ustawić... dopiero po kilku informacjach organizatora się wycofali... ;)
Po starcie ostre hamowanie,trzech leży... A po 10 km. już byłem upierdolony na maksa... na singlach nad warta błoto i błoto... do tego gość przede mną ma poślizg i aby w niego nie wjechać,wypinam się i noga do kostki znika mi w kałuży...
Do Dziewiczej G. jadę w 6 osobowej grupce... Na Dz.G. się odrywam i jadę przez jakiś czas sam a za chwile zaczynają łapać mnie skurczę łydki... na szczęście po kilku minutach i wyginaniu palców w bucie skurcze odpuszczają...
Na 10km. przed metą zaczyna padać i tak już do mety... :(

Walka na dziewiczej... :)

Zagadka? Gdzie jestem... ;)

Meta

Miejsce w M3: 47 / 98 (ukończyło 91)
Miejsce w Open: 132 / 267 (ukończyło 251)
Strata do najlepszego w M3: 00:38:45
Strata do najlepszego w open : 00:38:56

p.s.
A bym zapomniał... na mecie byłem jako pierwszy z teamu ;)  hihi... (startowała jeszcze jedna osoba...)