avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl

IX Leszczynski Maraton Szosowy 17.05.2014

Sobota, 17 maja 2014 · dodano: 17.05.2014 | Komentarze 3

Od wczoraj wahałem się czy jechać czy sobie odpuści ten maraton,bo deszcz,asfalt i "łyse opony" nie idą ze sobą w parze... ;)
ale jak się obudziłem i zobaczyłem suchy asfalt to popędziłem na dworzec...
Na miejscu szybkie formalności,krótka rozgrzewka i trzeba było się chować,bo się ostro rozpadało... i tylko 11'C
Przestało dopiero chwile przed startem...
Ustawiłem się na starcie i czekam aż ruszy pierwsza 100-ka,czyli najlepsi...
Po 5min. startuje cała reszta a ja ruszam ostro jak w czwartek na torze... ;)  Mijam sporą ilość osób bo jak ja się chowałem przed deszczem to "twardziele" ustawiali się na linii  startu... ;)
Po chwili trzeba ostro hamować!!! Leży kilku,w tym jeden łamie koło...
Następnie łapie się do dużej grupy ale czuję że będzie trudno się w niej utrzymać...ale nic cisnę do kiedy się da... ;)
Po chwili ostry zakręt i przede mną kładzie się trzech gości i szlifuje po całej jezdni,ostro hamuję i z trudem utrzymuję się na rowerze... Uff...
Przez to ucieka mi duża grupa a ja i jeszcze trzech gości próbujemy ją dojść... po chwili sobie odpuszczamy i "czekamy"na drugą  grupę(tak około 30osób)...nawiasem dobrze że sobie odpuściłem pościg bo w tej grupie jadę większość czasu w czubie i nawet daję dwie zmiany :) Z czasem co chwilę mijamy małe grupki które odpadają od pierwszej grupy... W czasie jazdy jak spoglądam na licznik to nie chcę mi się wierzyć jak kilometry szybko uciekają..:)
Kilka kilometrów przed metą zaczynają się ataki,ale mnie na szczęście udaję się je spawać.. :)
Kilometr przed metą już jedziemy na pełnym gazie,prawie pod 50km/h
Wpadam na metę i jestem zdziwiony pozytywnie z czasu 2:29:48 oraz z średniej jaką osiągnąłem 36.24

Zdobyłem Pierwszy Medal bez pudła... ;)