avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl

Poznań Cycling Maraton

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 2

Wiatr i Deszcz...
Do tego najgorsze miejsce jakie można zdobyć...;)
Chociaż do momentu dekoracji byłem trzeci... Hmm... :(
Zweryfikowali wyniki i spadłem na czwarte...

Zacznę od początku..
Ustawili mnie w pierwszej grupie (wypuszczali nas po 10 osób co dwie minuty) i Start pod wiatr...
Przez około 10km, trzymam się w pierwszej grupie,ale nie daje rady...
Od Rokietnicy do Tarnowa Podgórnego jadę sam i co chwile oglądam się  żeby zabrać się z kimś,bo wieję jak cholera...
W końcu dochodzi ośmioosobowa grupa i z nią jadę prawie do mety...
Na początku drugiego kółka się rozpadało i tak pada aż do Lusowa...
Na jednym z rond samochód zajechał mi drogę i wjechałem mu w dupę... ;)
I w tym momencie trzech gości ucieka...
Ja i jeszcze jeden gość tylko pracujemy aby ich dojść,ale nie dajemy rady.. reszta twierdzi że już nie mogą...
Na torze mnie już odcina i wpadam na metę strasznie ujechany i ZADOWOLONY!!!