avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl

BikeCrossMaraton WLKP. - Binduga.... :(

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 06.07.2014 | Komentarze 7

Pierwszy maraton nie ukończony... :(
Na 17km skończył mi się maraton... na delikatnym zjeździe wpadłem w dziurę i wywinąłem orła... Wylądowałem na plecach i przez chwile nie mogłem złapać oddechu...ból przeszył mi całą klatkę piersiową... Hmm... Jak się pozbierałem i próbowałem wsiąść na rower stwierdziłem że to już koniec!!! Ból pleców i klatki piersiowej przy oddychaniu nie do wytrzymania...
Przeszedłem przez kilometr i straż pożarna zawiozła mnie na metę. ...

p.s.
Do teraz odczuwam ból przy jakimkolwiek poruszeniu w klatce piersiowej i w plecach...    :'(
Wniesienie roweru na trzecie piętro mogę powiedzieć że graniczyło z cudem...
Mam nadzieję że do Suchego Lasu się wykuruję,bo wydaję mi się że na razie z rowerem - PRZERWA!!! :(

Start...

Kategoria Maraton 2014

zbych741
| 13:56 poniedziałek, 7 lipca 2014 | linkuj josip: Postaram się jak najszybciej... :)
josip
| 19:57 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Pech.. Wracaj do zdrowia!
zbych741
| 18:55 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Jacku: Dzięki! :)
| 18:54 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Asia: Na początku było ciężko... Jak mnie widziałaś to chciałem usiąść i ... Tez mam nadzieję że się zagoi :)

Maciej: Ja dopóki w nią nie wpadłem też jej nie widziałem... :) Z tombolą to już Pech... ;)
JPbike
| 18:52 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Też się zastanawiałem co Ci się przytrafiło z tym DNF-em.
Wiesz co, na całej trasie mega widziałem ze 5-10 osób w krzakach, w dwóch przypadkach trzeba było ściągać zmotoryzowaną pomoc.
Powrotu do sprawności Zbyszku !
MaciejBrace
| 18:18 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Będzie bolało przez 2 tygodnie - wiem to z doświadczenia. Warto jakąś fotkę RTG zrobić.
Mówiąc szczerze to ni cholery nie wiem gdzie ta dziura była. Gdybyś doczekał do końca to chyba tablet dostałbyś na tomboli.
JoannaZygmunta
| 17:58 niedziela, 6 lipca 2014 | linkuj Martwiłam sie o Ciebie. Szkoda,że się potłukłeś. Do następnego się zagoi :)