avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • Sprzęt Cube Analog - SPRZEDANY

Praca...

Piątek, 31 października 2014 · dodano: 31.10.2014 | Komentarze 4

Poniedziałek -Piątek
3 powroty przez Lasek Marceliński

piotrkol
| 09:47 sobota, 1 listopada 2014 | linkuj Witam. Na takie wpisy zbiorcze jest jedna bardzo prosta rada: Ustawiać im troszkę wcześniejszą datę przejechania. Bo skoro wpis jest z całego tygodnia to data wycieczki i tak nie ma żadnego znaczenia. Wystarczy ustawić na np. 2 dni temu i nie zabieramy ''okienka'' innym. Prosty sposób, żeby uniknąć kontrowersji bikestatsowych :P
Pozdrawiam
zbych741
| 08:49 sobota, 1 listopada 2014 | linkuj Witam niezadowolonych z mojego wpisu... :)

Jeżeli mam być szczery to nawet o tym nie pomyślałem że znajdę się na pierwszej stronie... Widziałem tam już wpisy po 400km. więc na to nie patrze.

Przez ostatnie dwa lata bawiłem się wpisy codzienne,ale ostatnio mam mało czasu aby się w to bawić,i muszę się przyznać że też wpisywanie tego samego codziennie przez cały tydzień wydaje mi się nudne...

Jak mam ochotę zobaczyć jak inni kręcą to wchodzę - Nowe wycieczki rowerowe

Pozdrawiam wszystkich BIKERÓW! :)
WrocNam
| 05:13 sobota, 1 listopada 2014 | linkuj Przyłączam się do apelu. Zrobić pod koniec października 178 km to wyczyn, wchodzę zobaczyć trasę śmiałka i... ZONK!
Wiem, że wpisywanie codzienne bywa nudne - właśnie przeżywam zniechęcenie wpisowe ;-) - ale miejmy szacunek dla jednotrasowców :-D. Pozdrawiam rowerowo!
daniel3ttt
| 21:10 piątek, 31 października 2014 | linkuj Ludzie nie róbcie se jaj. A tak na serio to dziwię się jak ktoś będąc na BS od 2011 r. sumuje cały tydzień. Wczoraj tak samo niejaki marcinchocko. Ktoś pewnie dzisiaj zrobił jakąś fajną trasę, nieco krótszą (może dłuższą i dopiero wstawi) i jemu należy się główna. Ktoś inny wchodząc na wpis na głównej spodziewa się na serio trasy 178 km a tu zbiorówka:(