avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • Sprzęt B'twin Mach 700

Kolarski Czwartek - Otwarcie sezonu

Piątek, 17 kwietnia 2015 · dodano: 17.04.2015 | Komentarze 0

No to zapoczątkowałem sezon Rowerowo - wyścigowy 2015
Dojazd z przygodą,czyli wymiana dętki (ciężko jak cholera w szosie) i przez to przyjechałem na styk,nawet nie zdążyłem zrobić jednego zapoznawczego kółeczka tylko odbiór numerku i na start...
Z numerem też problem,okazało się że chip jest ale numerka do przypięcia nie ma,może następnym razem się znajdzie. :/
Start bardzo ostry i po przejechaniu 3/4 pierwszego kółka zostaję z gościem kilka metrów za pierwsza dużą grupą. Próbujemy dojść ale nie dajemy radę,ale za to powoli z okrążenia na okrążenie doganiamy coraz więcej osób co odpada z peletonu...
Po trzech kółeczkach jedziemy już w ośmiu i nawet dobrze współpracujemy i tak dojeżdżamy do mety...
Powrót spokojnym tempem i pogaducha z Maciejem... :)