avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • HRmax 181 (101%)
  • Sprzęt B'twin Mach 700

Kolarski Czwartek 3

Środa, 8 lipca 2015 · dodano: 08.07.2015 | Komentarze 0

Dystans to dojazd,wyścig i powrót...

W trakcie dojazdu nie mogłem się rozkręcić i pomyślałem że będzie dzisiaj ciężko...    i się nie pomyliłem...
Na torze termometr w liczniku pokazywał ponad 33'C !!! To nie dla mnie... jak jest po wyżej 30'C.to ja jakoś strasznie to odczuwam... :/
Start dość spokojny,ale pod koniec pierwszego kółeczka peleton szarpną i czułem że jeszcze raz,dwa razy tak szarpnie będzie źle...
Takie szarpnięcia wytrzymałem do trzeciego okrążenia i odpadłem :/
Odpadły ze mną jeszcze 4 osoby...
Współpraca nam się układała,ale jak ja wychodziłem na zmiany to później musiałem czekać na zmianę ponieważ odstawiałem ich na 5-10m. ...
Samemu nie chciało mi się kręcić,bo bym się zajechał... Przed startem opróżniłem już jeden bidon a drugi szybko się kończył bo temp.nie odpuszczała!
Na ostatnim okrążeniu odrywam się od grupy,doganiam jeszcze dwie osoby i samotnie wjeżdżam na metę na której stoi karetka i zabiera dwóch kolarzy z kraksy która była na mecie!!! :(

Powrót na oparach - ciężko - bomba!