avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • Sprzęt CUBE REACTION GTC PRO

IV Otwarte Mistrzostwa w Kolarstwie Górskim i Przełajowym - WIÓREK

Niedziela, 27 września 2015 · dodano: 27.09.2015 | Komentarze 0

Wiórek-Ogórek-Kiszka-i Sznurek ... O nie...
Wiórek okazał się trudny,było dużo piachu ,korzeni i zakrętów - w połączeniu - wybijało z rytmu...
Do tego zaliczyłem jedną glebę i się pogubiłem...

Start bardzo udany i jadę w drugiej grupie razem z Marcinem. Na siódmym kilometrze na odcinku piaskowym mnie zarzuca i tracę kontakt z grupą z którą jechałem,próbuję dojść ale w pojedynkę nie daję rady...
Pod koniec pierwszej rundy dochodzi do mnie Piotr Niewiada i jeszcze jeden biker i tak wpadamy na pierwszy punkty kontrolny...
Jak sprawdziłem to miałem dobre miejsce - 16 open -
Po wjeździe na drugą rundę dobrze nam się jedzie,aż nagle coś nie pasuje - trasa bez żadnych oznaczeń,strzałek... POMYLILIŚMY TRASĘ!!! Nadłożyliśmy 1km. hmm...
-Po powrocie na właściwa trasę zaczyna się gonitwa za bikerami którzy nas w tym czasie wyprzedzili...
-Na tym samym odcinku co na pierwszej rundzie mnie zarzuciło tym razem zaliczyłem glebę ...
-Nim wpadłem na metę udało się dogonić i wyprzedzić 5 bikerów,ale przez pomyłkę trasy straciłem dużo pozycji,mogło być lepiej,ale tak i tak wynik nie jest zły...