avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • Sprzęt CUBE REACTION GTC PRO

DT4YOU Maraton MTB - Oborniki WLKP.

Sobota, 29 kwietnia 2017 · dodano: 06.05.2017 | Komentarze 4

To już trzeci mój start w Obornikach i od trzech lat wiem że nie ma podziału na sektory więc czym prędzej się ustawisz tym lepsza pozycja wyjściowa...
Wiedziałem ale tego nie zrobiłem,to znaczy chciałem ale inni też chyba o tym wiedzieli bo jest ponad 30 min. do startu i już 3/4 stawki stoi na starcie... w przyszłym roku chyba ustawie się bez rozgrzewki... ;)
Jak już udało się wystartować to przebijam się do przodu ale po 2km. na odcinku piaskowym wielkie zamieszanie,jedni stosują butologie inny się przewracają - masakra... mnie udaje się  przebić przez las.
Następnie przez kilka kilometrów krzyczę (lewa..lewa...) i tak dojeżdżam  do pierwszych "schodów"
Na podjazdach udaję się wyprzedzać kilku butologów za to na zjazdach trzeba uważać bo zawodnicy zjeżdżają na zaciśniętych klamkach czyli się ześlizgują a nie zjeżdżają...
Dopiero w połowie dystansu jedzie się dobrze i tu przesadziłem...
Po pokonaniu jednego z podjazdów jest długi zjazd na którym jestem za mało wychylony do tyłu i pewnym momencie wybija mnie w górę i zamiast wylądować na tylnym kole ląduję na przednim co kończy się lądowaniem w krzaczorach... (może jednak zjazd na zaciśniętych klamkach to dobry pomysł... ;) )
Po wyprostowaniu kierownicy i założeniu łańcucha zaczynam odrabiać straty...
Finisz wygrany z kilku osobowej grupki,co cieszy że na koniec noga podaję. :)