avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbych741 z miasteczka Poznań. Mam przejechane 38722.95 kilometrów w tym 7333.62 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.22 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl Sezon 2016 button stats bikestats.pl Sezon 2015 button stats bikestats.pl Sezon 2014 button stats bikestats.pl Sezon 2013 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy zbych741.bikestats.pl
  • Sprzęt Cube Analog - SPRZEDANY

Jakuszyce-Świeradów Zdrój

Wtorek, 23 lipca 2013 · dodano: 23.07.2013 | Komentarze 0

Dziś na wakacjach wypożyczyłem sobie rower (Amulet-nawet fajny sprzęt ;)) i zrobiłem sobie wyjazd w teren. Super podjazdy i zjazdy!!!!!! Rewelacja uczucie!!!!!
Trasa:
Przełęcz Szklarska-czerwonym szlakiem podjazd i fajny kamienno-szutrowy zjazd do Orle-następnie przez Chatkę Górzystów do Świeradowa zjazdem znanym z Bike Maratonu maks. prędkość z jaką w życiu jechałem!!!!!
Nawrót i podjazd aż do Łącznika. (Start z wysokości 528m n.p.m. Łącznik 1056m n.p.m.,przewyższenie na odcinku około 7 km.) następnie czerwonym szlakiem do polany Izerskiej a stamtąd do schroniska Orle. tam spotkałem się z Żonką i Synkiem-wypiłem piwko i stwierdziłem ze mi mało i powtórzyłem trasę.
Na drugim podjeździe do Łącznika (3/4 przejechane) miałem kryzys-zabrakło picia a temp.30 w słońcu.
Jak dojechałem do Orle to przyjąłem płyny(piwko :)),najadłem się i doszedłem do siebie. Po chwili czerwoną trasą wróciłem do Przełęczy Szklarskiej oddać rower. :(
p.s.
Podany czas to czas spędzony w "siodle"